keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Tulin juuri harjoituksista. Huomen aamulla koululle kello 6 aamuharjoituksiin ja koulunn jalkeen 2.5 h harjoitukset. Aikaa ei oiken hontsailyyn ole, yritan nukkua ja syoda hyvin, etta virtaa riittaa harjoituksissa. Mina nimittain sain kuulla tanaan, kolmen try out paivan jalkeen, etta... (mita luulette
                       
A) olen penkinlammittaja
B) Varsityssa
C) en mahtunut joukkoeeseen






jannitys lisaantyyy....................................











oikea vastaus on.....................................





















OLEN VARSITYSSA!!!!!!!!







                                                         

Eli siina parhaimmassa, ja missa vanhimmat ja kokeneimmat pelaa. Jee! Olen niin onnellinen, mutta nyt se tarkoittaa sita, etta taytyy jatkaa harjoittelua entista kovempaa. Suorastaa rakastan mun uutta aluevaltausta, ja olen paljon saanut kehua pelitaidoistani ja kyvysta omaksua uudet taidot nopeasti.


Ei muuta, lahden katsomaan huomiset tavarat kuntoon. Moikka!

t. Julia soccer pro Hirvikoski

2 kommenttia:

  1. MAHTAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JULLEEEEEEEEE!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos pansku! mulla maailman isoimmat muskelmat saarissa,mutta nailla mennaan!! puspus sinne karo!

      Poista