maanantai 6. helmikuuta 2012

Onnea Sauli Niinistolle!

Hei kaikille.

Taalla mina taas. Tunsin, etta mun on tultava kertomaan, kuinka innoissani olen tasta viikosta. Olen tsempannut koulussa. Kerannyt kaikki extrapointsit laulullani, joka oli koskettava. Laulaessani nain nauravia kasvoja, seka suurta myotahapeaa hohkuvia naamoja. Opettajalla oli ilme "hei ollaas hiljaa, hei ollaas hiljaa, kun meilla on esiintyja" Todellakin. Yritin saada myos lavashown. Otin muutamaa askel viereen askelta, ja osotin randomia (tuntematonta, aiti ;)) poikaa laulaessani kohdan "every night in my dreams i see YOU i feeeeeel YOU"  No mutta, kaikki tykkas. Ainakin jossain kohdassa, lauluni aikana tai loputtua. Mikas siina, anytime.

 Tanaan alkoi spirit week. Love it. Pukeudutaan kouluun  ja perjantaina odottaa suuri koripallopeli. Lauantaina Courtwarming tanssiaiset. 

 Tanaan oli taas soccer after school. On tehokasta treenia, mutta yritan tehda kaikkeni, ja saada koutsin huomion siihe, etta olen valmis tekemaan toita, jotta paasen pelaamaan. Mutta saa nahda. Uskon todellakin, etta pystyn pelaamaan, mutta monet tytot on pelannut koko ikansa. Olen altavastaaja, mutta ma olen nopea oppimaan. 

Viikonloppu oli mahtava. Tyttojeniltaa, courtwarming mekon ostosreissu, Amerikan footballkauden finaali Super Bowl sunnuntai, kirkko, siivousta ja skypeilya aidin ja  isan kanssa. 

Nyt uuteen viikkoon. Tunnen olevani taas elossa. Viime viikko ei ollut niin hyva. Tama viikko tulee olemaan! Hyvaa viikkoa kaikille! 

ps. erityisterveiset Marille Australiaan. Taalla me nyt ollaan. Pari vuotta puhuttu ja uneksittu. Kerattiin rohkeutemme ja lahdettiin maailmalle. Monesti sita toivoo, etta kaikki saisi kokean taman vuoden. Vuosi joka avartaa ainakin omia aivojani. Tuntuu, etta mulla on kaikki ovet avoinna. Voin toteuttaa niin monia unelmia. Joten mardis, pidetaan hauskaa ja mahtavaa vuotta sinne kenguruiden keskelle. Mummoma sitten muistellaan!



Minahan se siina

Jalkeen naamapesun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti