tiistai 6. maaliskuuta 2012

Justin Bieber miksi asut Canadassa?

Morjesta!

Mulla on nyt elama taas lahtenyt kayntiin. Unohdin, etta kun taalla alkaa urheilla, niin voit sitten unohtaa sen vapaa-ajan. En valita, tata olen toivonut, ja muutamat kaverit on sanonutkin, etta olen tosi tosinen ja keskittynyt harjoituksissa. Ja totta, yritan keskittya ja oppia kaiken, mita coutsi kertoo. Kun pelaan Varsityssa, oletetaan, etta pelaajat on ajoissa harjoituksissa, ei valiteta, ei turhaa kikatusta ja holmoilya. Kuri ei ole kova, mutta sinun odotetaan ottavan harjoitukset tosissaan, mista tykkaan.
 Tanaan aamuharkoissa, klo 6.00am viivajuoksua juostessani, mietein, etta mita ma taallakin teen. Mutta kylla se siita, kaikki alkaa helpottuu, kun oppii tupla harjoituksiin paivassa. Vahan on pohkeet jumissa, ja kauniit (rumat) mustelmat saarissa, mutta nailla mennaan.
  Minua on alkanut hieman arsyttamaan taalla koulussa, miten arvosanat annetaan. Toki olen iloinnut kaikesta "saat 15extra pointsia jos viittaat" mutta samalla kaikkien kotitehtavien tekeminen on kuolemantuomion tarkeaa. Jos et turn in sun papereita ajoissa, tai jatat yhden kysymyksen tyhjaksi, sun tunnin arvosana voi tipahtaa paljonkin. Koulu muistuttaa paljon yla-astetta. Joskus se on helppoa, joskus vaan mumisen paassani, etta hankkikaa aivot please. (mutta hymyillen etsin kadonneet paperit)

  Viikon mietelause on ollut: Miten amerikan nuorilla riittaa energia?
 Mulla on kavereita, jotka tulee aamulla klo 6.00 harjoituksiin, sitten normaaali koulu, ja taas harjoitukset. Olen kuollut, kun paasen kotiin, mutta monet kaverit suuntaa harjoitusten jalkeen suoraan toihin illaksi. Ja seuraavana paivana kaikki uusiksi. Ja huom, taytyy muistaa, etta kaikki laksyt ja kokeet paaalle. En ymmarra, miten nailla paa kestaa. Joten kaikille tiedoksi, amerikaanot on kaukana laiskasta kansasta!
 
 Hei olen superinnoissani tulevasta viikonlopusta, lauantaina tulen nakemaan alueen muita vaihtareita! Juhuu! Illinianois kutsuu!

 ps. lentoliput takasin Suomeen 20.6! Juhannus odottaaaa! Sauna ja uudetperunat here I come!
 
velmut. Sam and Whitney. molemmat mun parhaita kavereita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti