sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Mun veljella on synttarit

Kaikille kavereille, jotka tanssivat Wanhat. Naytitte upeilta, olin kateellinen, kun facebook tayttyi teidan upeista mekoista ja meikeista. No, mina vetelen valsseja ensi vuonna. 
   Mulla olis nyt niin paljon sanottavaa, mutta en tieda mista aloittaa, koska tajusin, etta taytyy menna nukkumaan. Ma istun tassa koneellla, ja Kelsey pelaa omallansa. Nortteillaan aina ennen nukkumaanmenoa, joka yritetaan pitaa kello 10. Mulla on 2min aikaa. No tassahan on hyvin aikaa...

.. Kiitoksille!

Kiitos Elina J, seka Katitati. Pakettinne piristavat taas mahtavasti! Taalla kaikki suomitavara tuntuu taalla niin mahtavalle. Kaikki maistuu niin sille tutulle ja turvalliselle. Kiitos tosi paljon. Myos Karo, korttisi oli sopo. Niin sopo.

..seka Onnitteluille...

Veljeni Eerolla on tanaan synttarit. Onnea! Olen juhlinut paivaasi taalta kasin. Miten? No kaymalla lapi meidan parhaimpia hetkia! Tajusinkin samalla, etta meidan yhdessaolo on ollut aina rauhaisaa, rakkauden tayteista sisaruuselamaa. 

Heippa kaikille, pakko menna nukkumaan. Tulen huomenna kertomaan, mita kaikkea on tapahtunut. Tata et halua missata. (tatattaaaaa)(jannittynyt musiiikki)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti