perjantai 9. joulukuuta 2011

Onnea Mari SWEETseventeen!

Mulla on parhaimmat kaverit taalla Amerikassa, mutta myos siella Suomessa. Taalla ollessani olen oikeasti alkanut miettimaan mista naita ihmisia tulee mun elamaan.
Tanaan 10.12 on mun yhden parhaimmista ystavista synttaripaiva siella Suomessa. Mari on mieleton persoona. Todellinen ystava, eika meidan 16 kuukauden (heh laitoin kuukausiksi ni ei tunnu niin pahalta...) nakemattomyys sita mitenkaan muuta, pikemminkin vahvistaa! Mari on lahdossa vaihtoon Australiaan tammikuussa, enka voi olla enempaa siita innoissani. Ma voin jo sanoa, etta siita tulee sun elaman upein ja kokemusrikkain vuosi. Mutta Mardis, olen juhlinut sun paivaasi taalta, toivottavasti on ollut kiva paiva! Oot ihana!

ps.mulla ei ole oma kone kaytossa, joten en saa martsa laitettua meista mitaan sopoa yhteyskuvaa, mutta ei sen valia. Ollaan sopoja kuitenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti