perjantai 9. joulukuuta 2011

4KK

Hei!
Olipa kiva paiva! Onnellinen olo. Aamu alkoi, sain isalta tekstiviestin aamulla ja avasin mun suklaakalenterin (kiitos Elina J!) Ei syoty aamupalaa vaan paineltiin Kelseyn kanssa FCA kokoontumiseen. FCA on joka perjantai aamu ennen koulua. Kristillinen klubi, jossa puhutaan urheilun ja uskonnon yhteyteen liittyvia asioita. Se oli bakeryssa, eli syotiin samalla aamupala leipomossa. Tykkasin! (amerikkalaiset littaa kaikkeen toimintaa ruoan. Just saying..)
  Ensimmainen tuntini on lifetime sports. Tykkaan, mutta inhoan vaatteiden vaihtoa kiireessa, ja juoksua tunnilta toiselle. Mutta talla viikolla meilla on lajina korttipelit. Ha ha ha. Mika autuus. Mennaa pelaamaan ruokalaan korttia. Kuulostaa hassulta varmasti, mutta totta se on.
Seuraavalla tunnilla oli American History. Heittelin parit ylavitoset Ms. Hawkinin kanssa, koska olen parantunut kokeissa tosi paljon. Olin meidan luokan parhaimmistoa. Mika hammastyttaa ja naurattaa mua. Kokeet molivalintatehtavia, ja joskus aivan alyhelppoja. Ma takeltelen sanaston kanssa, mutta siltikin heittelen vastaukset paremmin kun suuri osa. Missa vika kaverit? Mutta ei silti on mulla tosi paljon parannettavaa. Mutta tulin tosi iloiseksi.
Ainiin, englannin tunnilla meilla on iso nippu kysymys-, seka analyysipapereita, joita meidan pitaa tehda eraan tarinan perusteella. Ms.Heimburger antoi mulle luvan kopioida ne kavereilta, koska sanoin, etta olen hukassa. Ah, voitteko uskoa. Kuulostaa laiskalta, mutta olen parjannyt talla kyseisella tunnilla tosi hyvin. Kerannyt kaikki extrapointsit lukemalla aaneen, tai aloittamalla keskustelun aiheesta, kuin aiheesta. Ja noista olen oikeasti kerannyt monia extrapisteita. Tama Ameikan koulu sopii mulle!
  Koulun jalkeen olin sopinut menevani potkii palloo mun kaverin Kevinin kanssa. Kevin pelaa koulun Varsity joukkoeessa socceria. Mulla ei ole koskaan elamassani ollut nain monia hyvia poika kavereita. Oon saanut monia ihan ihmeellisen mukavia kavereita tytoista, mutta myos pojista. Taalla on jotenkin hengataan enemman persoonan kun sukupuolen perusteella, mika on mahtavaa.
Pelaamisen jalkeen Kevin heitti mut kotiin. Vaihdoin nopeasti vaattet ja Sam tulin jo hakemaan mua meidan date illalle. Meilla ei ole poikaystavia, joten me pidetaan omat datenightit. Joka tarkoittaa et me vaan hengataan, kaydaan syomas ja katsotaan elokuvia. Tanaan kaytiin syomas muutaman dollarin pannukakut, kaytiin Walmartissa, ja vuorattiin leffa. Kun lopulta paastiin kotiin, huomattiin etta mein leffa oli jaanyt Walmarttiin. Sam oli laskenut sen kasistaan jollekin hyllylle. No, takasin Walmarttiin. Lopulta loydettiin se, mutta se oli monen mutkan takana.. Paatettiin katsoa leffa meilla, ja mein ystava Whitney tuli meille myos. Oli kivaa!!
Joten nama paivat menee nopeasti, koska koko ajan tapahtuu. Pari viikkoa ja Joulu! Moro. Puolivali lahestyy. Edelleen odottelen englannin parantumista, Enka usko, etta se on etten puhuisi. Kylla ma puhun, vai mita Ms. Krug, han joka siirsi mut etupulpettiin.

 Olen rakastunut tahan kouluun. Ma halusin juuri Amerikkaan vaihto-oppilaaksi. koska mulla oli mielikuva, etta tama koulusysteemi sopisi mulle. BOOM! Yep, todellkin. Urheilu, urheilu, tiimihenki, tiimihenki, opiskelu, mutta lisana extrapointsien keraaminen, ja opettajat antaa sulle enemman mahdollisuuksia parantaa extracreditien avulla tunnin arvosanaa. Sopii.

Hei mun tarkoitus oli kertoa kaikesta uudesta mita on tapahtunut. Onnistuinko? En. Haittaako? Ei. Koska kerroin tasta paivasta, ja tallaisia tosi hyvia paivia on useasti. Ei mitaan ihmeellista, mutta silti olen Amerikassa!
Jokaisesta kaverista olen onnellinen, tama englantini kun ei viela sita parastaan ole nayttanyt. "viela on vaihtovuotta jaljella, viela tulee uusia hetkia, viela voin loutaa englantini, viela tilaisuuden saan.." ("Viela on kesaa jaljella".Niille jotka eivat napaneet savelmasta) heh



Kultakausi.

Veljeni footballpelista. Go Warriors!
Palaillaan. Hyvaa viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

  1. onko se koulu samantapasta ku Suomessa vai onks se sitä tyyliä ku vaikka oc:ssa tai 90210 ? :D eli onks siel jotkut tosi suositut sellaset rikkaat tyypit vai mite ?

    VastaaPoista