keskiviikko 26. lokakuuta 2011

"We are like that"

MOI.

 On mahtava tunne, kun loytaa maailman toiselta puolelta ihmisia, joista tulee sulle maailman tarkeimpia ystavia. Mun hostsisko on tosi tarkea mulle taalla. Kelseylle voin puhua kaikesta, ja se auttaa mua tilanteessa, kun tilanteessa. Ma oon saanu kasan uusia kavereita, monia tuttuja, joiden kanssa tykkaan olla. Kavereita saa helposti, mut oon saanut monia tosi tarkeita ystavia. Ja kaikki tietaa mika ero kavereilla ja ystavilla on. Se on suuri ero.
 Sam on yksi mun parhaista kavereista taalla. Joidenkin ihmisten kanssa vaan klikkaa, ja Sam on yksi niista. En tuu ikina unohtaa meidan hetkia yhdessa. Voi moro, ollaan koettu lyhyessa ajassa niin paljon. Se on elanyt mun kans elamani ehdottomimmat noloimmat hetket, mut myos jakanut superhauskoja hetkia. Kaydaan samaa kirkkoa ja koulua. Juostiin Cross Countria, ja tullaan pelaa kevaalla socceria. Oon saanut miljoona kertaa Samilta kyydin harkkojen jalkeen kotiin. On niin ihanaa, kun voin aina kysya silta kyytia jos tarviin. Ma puolestani tarjoon sille mein lempikahvit leipomosta. Sen autossa ei ole radiota, kuunnellaan sit aina puhelimesta. Ei voida puhua jos yritetaan kuunnella sita musiikkia. Sen auto on sisalta torkessa kunnossa, ja ma rakastan sita tunnetta, kun huomaan et joku muukin on tassa maailmassa epasiisti (laiska!!) Samin vanhemmat ovat mahtavia. Voisin sanoa, et ne on mun kakkosvanhemmat taalla. Meilla ei ole samoja tunteja koulussa, eika juurikaan nahda koulussa. Ma niin toivoisin et meilla olis yhteista kouluelamaa.
    Aina silloin talloin, kun mietin et ens syksyna oon takasin Suomessa, ja mietin et mita tulen kaipaamaan taalta. Sam tulee heti nopeesti mieleen. On tottakai monia nimia, mut Sam on helppo nostaa esiin, koska oon viettanyt sen kans sellasia hetkia, joita on vaikea olla unohtamatta. Se on todellinen ystava.

Sam ja mina ennen CC kisaa.

                             Naihin ystavyyskuviin on kiva lopettaa. On myos ihana tietaa, etta mulla on siella Suomessa maailman parhaimpia kavereita. Ootte tarkeita!

PS. taa Missorin saa on jotain uskomatonta. Kaikki vuodenajat sitten voi olla samalla viikolla.

Terveisii kotiin,
Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti