maanantai 11. kesäkuuta 2012

im done

Olen niiiin kyllastynyt lihaan. En malta odottaa raikkaita salaatteja ja ihan mita muuta, ei lihaa. Olen syonyt sita taalla kotona, koulussa, ja nyt kaikissa graduation niin paljon. Mutta nyt oon vaan niin done.
 Kesa taalla on ollut vaihteleva. Taalla perheessa on tullut monen monta muutosta, ja olen yrittanyt parhaani mukaan tehda oman osani, etta en ainakaan hankaloida tilannetta. Ollaan oltu rajattaman monissa Gradpartyissa, uinut,( taalla kun joka toisella oma uima-allas) ja nahnyt kavereita. Normaalia kesaa.

 Kelsey ja mina oltiin jokireissulla Tennessees ja Kentuckissa. Ajeltiin n. 9 tuntia, kaverin isa ajo. Tapeltiin koko matka kuunnellaanko countria vai Justin Bieberii. Joki ja sen rannat oli sadunomaisia, leiriytymispaikkoissa ei valittamista, ja aina oli ruokaa. Vesi oli kirkasta, ja matalaa. Saatiin hypata veteen melkein koska vaan. Jos loyty jaaatava kivenlohkare, lupa oli hyppia . Itse en hypi veteen, jollei minulla ole taytta varmuutta, etta se on turvallista. Ei kivia, ja tarpeeksi syvaa. No, kaikki muut oli jo hyppinyt, ma viela melallani tarkistelen kivia, ja syvyytta. Joten jatkettiiin matkaa. En sit hyppinyt! Mutta reissu oli ikimuistoinen monella tapaa. Kelseyn ja mun sisarussuhde oli taysilla menossa. Meidan luonteet on taysin erillaiset. Kelseylla on taydellisyyden tavoittelu-ongelma ja minulla ongelma hanen ongelman kanssa. Tapeltiin, enemman kun koko vuoden aikana. Tapeltiin enemman, kun koskaan kenenkaan kanssa samana paivana. Oltiin samassa kanootissa, ja monet kysyivat haluataanko vaihtaa pareja.. Oltiiin vaan, et miksi?! Meillahan oli just kivaa. Mutta tosiaan, se oli taytta sisarustappelua, yhdella hetkella olin niin lahella, etten huitaissut Kelseyn naamaan melalla, mutta toisella hetkella en pystynyt kuvittelemaan melovani sita jokea kenenkaan muun kanssa. Great times, great times.


 10 paivaa ja oon kotona. Mulla ei ole matkalaukkua, ei viela hajuakaan miten saan tavarat kotiin, ja sisainen tressi kaikkien kavereiden nakimisista. Mutta jos olen koko vaihtovuoden selvinnyt, tulen varmasti selviamaan tastakin. 


Ps. kuka muistaa, etta lupasin kertoa tarinan poliisi-illasta. Mina en, aitini kylla! 
Taalla Seniorit, jotka ovat valmistumasta High Schoolista, ottaa siita kaiken ilon irti. Muutama paiva, ennen, kun koulu loppuu Senior luokka yrittaa tehda ikimuistoisia ja mahdollisimman arsyttavan hauskoja ilkivalta  jaynia koululle. Esim. kaksi kaveriani murtautui yolla kouluuun, ja taytti koulun paakaytavan portaat pienilla vesikupeilla, joita oli noin yli 300. Eli, kun yritit siivota ne vesikupit, sun taytyy siivota ne kuppi kupilta! Hah. Seuraavana paivana koulussa oli haslinkia, kun siella otettiin sormenjalki naytteita, ja oppilaita kuulusteltiin. Pojat jai kiinni, erotettiiin koulusta viikoksi ja sai sakot murtautumisesta kouluun. Hauskana faktana, etta pojista toinen oli mun Courtwarming deitti, ystavani David. Senior luokan parhain oppilas. Joka piti kuuluisan Graduation puheen. 
 Joten Warrentonin poliisit on laitettu viimeisten paivien takia, kiertamaan koulua yolla, koska joka vuosi on piloja, varjataan nurmikko, ripustetaan lakanoita jne. Mina paasin mukaan " Tungetaan koulun nurmikko tayteen paperihaarukoita" Oltiin porukalla kaverin luona, ja lahdettiin yolla autoilla tsekkaamaan poliisit. Tiedettiin, etta niilla on tiettyyn aikaan vaihtovuoro, joten kukaan ei ole koululla tiettyyn aikaan. Mina ja Kelsey ja pari muuta oltiin autossa ja seurattiin, ettei poliisit tule liian aikaisin. Muut juoksi nurmikolla ja tungi nurmikon tayteen niita haarukoita. Kaikki oli niin hauskaa, ja samalla jannittavaa, koska kukaan ei halunnut jaada kiinni. Itse koin, etta WHS on ollut niin hyva mulle, en halua joutua vaikeuksiin. Mutta todellakin, oli hauskaaaaa!

Davin. suoran kympin oppilas, ja kaikki tulevat varmasti muistamaan hanet myos vesikupeista.
 Peace out!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti