keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Subway maistuu taallakin

Tassa viime aikoina olen tajunnut, etta kuinka maailman paras systeemi onkaan, etta koululla on oma traineri. Se on varmaan koulun kiireisin mies. Kaikki urheilijat on vammoijensa kanssa jonossa odottamassa neuvoja, apua, jaita ja teippauksia. Traineri on aina kaikissa peleissa mukana. Nyt viimeinen viikko mun reisilihas on ollut arsytykseen asti sattumassa. Mutta traineri teippaa ja kylmaa sita. Kiitos hanelle! Myos samainen mies oli ensimmaisena tilanteessa mukana, kun syksylla cross country kaudella totaallinen pass out juoksun jalkeen. Toivon, etta saisin taman soccerkauden menna ja harjoitella ilman mitaan vakavampaa. En ole koskaan pelannut samanlaisessa joukkoeessa, kuin taalla, ja viela lajia, josta en tieda paljon, mutta tykkaan niin paljon!

 En tieda miten siella Suomessa, mutta taalla Hunger Games on big deal! Jopa Sunnuntain kirkossa pastori puhui siita. Olen kaynyt katsomassa sen kaksi kertaa. Tykkasin, mutta kirjat vei voiton. (tunnen itseni nortiksi, ja rakastan tata tunnetta!)


 Nyt kun olen American High Schoolissa, olen ottanut kaiken ilon irti. Monesti Kelseyn kuorotunnin jalkeen kavelen Kelseyn kanssa lokeroille ja leikitaan, etta ollaan High School Musicalissa. Monesti olen myos miettinut aloittavani HSM ruokalakohtauksen. Oi, nama paivieni ilot.




                                         Mita olen oppinut viimeisina paivina Amerikassa;

1. ala syo Isoa Subia, juuri ennen pelia
2. ala yrita kertoa oman maasi historiasta, jos et ole aivan varma...................
3.ei kannata valittaa vasymsytasi, sun jenkkikamut on viela vasyneimpia
4.ala edes yrita muistaa joidenkin tuttujen nimia, et tule nakojaan ikina onnistumaan
5.ala hauku countrimusaa liian kovaan aaneen
6.ole aina valmis laulamaan. kaikki tietavat jo laulutaitoni
7. ole valmis olemaan vahan kateellinen jenkkien College kampuksista ja tulevista vuosista
8.tykkaamaan jenkkien kansallislaulusta. Se on hyva (en ole myontanyt kenellekaan)
9. antanut itselleni luvan hermostua(mielessani) etteivat nama syo taalla salaattia
10. olen tajunnut, etta voit elaa ilman saunaa, mutta kuinka hauska ja omalaatuinen se paikka kuitenkin on nain herkalle ja kauniille suomalaisen sielulle
eddie ja mina. kaveri kiinasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti