tiistai 17. huhtikuuta 2012

Pitakaa collegenne, itse palaan psylliin!

Olen kotiutunut Nebraskasta. Kelseyn college oli luksus. Voin kertoo, kyseinen kampus oli taydellinen. Ja siihen paalle ne iloiset, ponnaripaiset tytot Starbucks kahvimukiensa kanssa, ja coolit pojat (lahes taydellisyytta lahenevat hyvannakoiset!) kavelemassa puistossa kirjojensa kanssa. "Hei olen opiskelija Nebraskasta, minulla on  taydellinen college" No hyva.
 No meidan piti menna kyseisen collegen football areenalle ja oltiin jo ostettu liput niiden football naytosotetteluun. No, mita siina pienta sadetta (nain Suomessa se olisi kaatosade! tai paremminkin "missa noooan arkki-moment") ja ottelu peruutettiin viime sekunilla, koska oli tornadovaara. Ja seuraavana yona se tornado halytys tuli. Mutta oli hyva reissu, kierreltiin kaupunkia ja syotiin erillaisissa paikoissa.

Mulla on 4 kokonaista viikkoa koulua! NELJA!! En voi uskoa. Siella koulussa olen elanyt elamani elamaa. Rehellisesti, en ole paljon laksuja joutunut tekemaan, ja kokeista olen selviytynyt minimaallisella lukemissella. Helpoin kouluvuosi mun elamasta toiden puolesta. Englanti on antanut oman haasteensa. Mun tulee koulua kova ikava, koska siella otettiin mut hyvin vastaan. Opettejat, valmentajat, luncladiet, ja kaikki kaverit, jotka on saanut mut nauramaan miljoonia kertoja. Olen todellakin ollut superonnellinen mun koulusta ja Warrentonista.

Soccer on mennnyt hyvin, ja joskus vahemman hyvin. Hauskoja hetkia on ollut, kun olen kentalla, ja jotain tapahtuu, ja kaikki vaan huutaa mulle jotakin. Ma en nappaa kaikkia uusia soccertermeja, joten olen aina joskus ulkona. Mutta yleensa kaikki paattyy nauruun. Mutta tosiaan joukkoelaisista tulee tosi hyvia ystavia sulle, koska sa vietat niiden kanssa suurimman osan sun vapaa-ajasta.

Ensi viikolla Promit! jee buddy!

Mulla olisi juttuja, mutta no time! Joten laitan muutaman kuvan teilla, ja toivon, etta kaikilla on hyva huhtikuu!
Whitney 17!

kiharrettiim hiuksemme Daphanen sweet16 partyihin

Happy Easter!

siina me

Dii ja Kirsten. Joukkoeemme kapteenit. Kunpa tuntisitte, ja kuulisitte heidan persoonat. Saa mut nauramaan!

Evan ja Nick. Miten ihanat ja arsyttavat ystavani

Buka. Tytto joka molayttaa asiat just niinkun ajattelee. Saa opettajat hermostumaan, minut nauramaan.

Kelsey, Kirsten ja Renae

2 kommenttia:

  1. Ootko koulussa juniori vai seniori? Jos oot juniori ni mite oot sopeutunu siihe et opiskelet nuorempien kaa, onko se ikniä häirinny sua? Meinaan et onks se tosi selvää et ne on sua nuorempia ja onks se ikin häirinny sua ? :D

    VastaaPoista
  2. Moikka Julia! Ma olen juniori, mutta ymmartaakseni voisin olla myos seniori. Junior ja senior kaverit on samaa luokkaa, joten molemmat sopii mulle hyvin. Mulla on ainoastaan yksi tunti freshmanejen kanssa, ja rehellisesti en kesta niita. Todella lapsellisia ja aanekkaita! Vinkkina sulle, ymmartaakseni olet tuleva vaihtari?(TULEE PARASTA IKINA!!) Jos saat vaikuttaa lukkariisi, ota helppoja ja mielekkaita aineita, mita et suomessa aina saa tehda! ps. tykkaan sun blogista!

    VastaaPoista