perjantai 6. tammikuuta 2012

Vuosi 2012 ja takasin arkeen

Joka kuitenkin on erillaista. Vaikka aikaiset aamut ei innosta, kouluuun paluu on ihanaa. Joulu on ikimuistonen, erillainen. Koko loma oli taynna, enka ole kokenut tylsaa hetkea. Ollaan hengailtu kotona, katseltu miljoona leffaa, siivoiltu, shoppailtu. Eniten ollaan oltu overnight Katelyn luona. Tultiin juuri kotiin Kelseyn kanssa. Katelyn kotona on aina hauskaa! Eilen meilla oli taas tyttojenilta siella. Katseltiin Prom-mekkoja, syotiin pizzaa ja suklaata, oltiin hot tubissa. Mietittiin mita toivotaan vuodelta 2012. Illalla katsottiin elokuva 2012. Kaikki tytot nukahtivat, ainoastaan Kelseyn kanssa oltiin hereilla. Tama elokuva sai mut itkemaan, Jotenkin niin hyva, mutta aloin pelkaamaan maailmanloppua. Mutta samalla sain taas intoa, etta aioin toteuttaa kaikki mun haaveet, ennen kuin on myohaista. Tunsin suurta onnellisuutta, koska ma olen juuri nyt elamassa yhta, mutta todella suurta unelmaani.

 Mutta todellakin koulu on alkanut, Ja todellakin se on paikka missa viihdyn niin hyvin! Aamulla mulla on teamsport, olen Suomessa helposti keskivertoa kaikessa liikunassa, taalla jenkit jyraa mut sata nolla. Koska taalla kaikki on tottunut urheilemaan monta lajia vuodessa, joskus arsyttaa, jaa oot pelannut koripalloa, lentopalloa, softballia, tanssinut, juossut cross countrya, ja yleisurheilut. Kivat sulle! Mutta olen jo tottunut siihen, etten valttamatta loista naissa kaikissa urheilulajeissa, mita teamsportissa pelataan. Pari paivaa sitten mun Social Skills opettaja luki ainoastaan luokalle minun esseeni. Kertoi olevansa ylpea ja samalla hammastynyt miten hyvaa asiaa olin saanut aikaan. Ainoa ongelma oli, etta Mr.Koehlerilla oli pienia vaikeuksia  lukea, koska mun englanti on hassua, varsinkin kun kirjoitan. Kaikki nauraa sille, koska se on samanlaista mita puhun, eli ei kieliopillista.....viela! Mutta sisalto oli loistava kuulemma, joten pointsit mulle!
 Talla viikolla oon ollut kipeena, en ole tehnyt paljon mitaan. Naama taynna rakaa, nain oksettavasti sanottu, mutta kaikki varmasti tietavat tunteen? Oon ollut melkein joka paiva koululla basketball peleissa kannustamassa. Tanaankin, on ollut kivaa, mutta koska oon ollut kipea, niin veto on ollut pois.

Tajusin, kuinka onnekas saan olla mtiiun uusista ihanista kavereista. Nyt kun olen vaihtari, on monesti ihan ulkona kaikesta, varsinkin jos kaverit puhuu mita tapahtui vuonna 2005 blaablaablaa, ja siina on sitten vaan etta morjees jaa se ja se. Mutta silti kun tajuat, etta sulla on viiden kuukauden jalkeen tosi hyvia ystavia, on niin mahtava tunne, koska taalla ystavien saaminen on silti haastavaa. Kavereita saat nopeastim, mutta ystavien saaminen on ollut loppujenn lopuksi vaikeaa, mutta siksi taalla tehnyt ystavyyssuhteet tulee muistamaan koko elaman.


Uudesta Vuodesta. Kohtasin ensimmaisen hetkellisen draaman. Kaverit oli valehtemassa vanhemmilleen, ja pyysivat mua mukaan. Ma en valehtele mun vanhemmille Suomessa, enka taalla. Siksi ma soitin mun Usa aidille, ja selitin, etta tilanne on tama ja tama, kaverit on menossa Coreyn taloon, voinko menna, vai jaanko kotiin. No kaikki paattyi hyvin, mutta kaverit oli lahella jaada kiinni mun takia, mutta koin oikeaksi valita rehellisyyden ja loppujen lopuksi ilta oli megahauska ja tulen aina muistamaan Uuden Vuoden 2012. (Saara S, ensi vuonna taas se salen takapiha odottaa..)

Huomenna mennaan aamiaiselle muutaman CC tyton kanssa. Ja illalla harjoitellaa Stepcrew kanssa uutta esitysta koripallopeleihin. Sunnuntaita normaali kirkkoaamu.

Oletteko tajunnut, etta olen elanyt taalla yli puolet. En voi ymmartaa. Miten aika voi lentaa. Ja kun soccerharjoitukset ja peliviikonloput alkaa, niin ajantaju lahtee, mutta siihen on vajaa kaksi kuukautta. Ai niin! Olen niin innoissani, meidan kouluun tulee uusi vaihtari Saksasta seuraavalla viikolla, en kesta niiin kivaa!! En malta odottaa, et paasen tutustuu haneen.

Mua pelottaa suomi kouluun paluu. En pysty kuvittelemaan mua sinne enaan. Kavereiden kanssa kylla, mutta en enaan siihen kouluelamaan. Mua pelotttaa, etten enaan halua menna sinne. Olen nahnyt Warrentonin High Schoolin, koulun jonne haluan jaada. En halua miettia tata enempaa. Siihen on viela aikaa, ja tottatotta Suomen koulutusjarjestelma on mita mahtavian, arvostan, mutta silti en osaa selittaa, tanne ma vaan jotenkin kuulun enemman. Ei voi mitaan.

Eli tanne kuuluu tosi hyvaa, olen onnekas! Hyvaa Uutta Vuotta kaikille, taalla aurinko paistaa ja lampoa piisaa! Ma meen nukkuun, hei hei!


Justin ja mina. Ollaan parhaat kaverukset. Me nauretaan, nauretaan, nauretaan, nauretaan. Toivoisin, etta te kaikki tuntisitte Justinin, en sitte ole ennemmin nain hyvaa kaveria kohdannut!
Whitneyn ja Tessin kanssa pyorailemassa puistossa. Super kaunista ja hauskaa!

1 kommentti:

  1. vitsi mulle tulee aina kylmät väreet kun luen näitä! sulla on varmaan niiin ihanaaaa :-)

    VastaaPoista